My Scrapbook: Bini Aku Tomboy Ke?
SweetMuslimah.com

Sunday, February 26, 2012

Bini Aku Tomboy Ke?

 
Author: ARISA Eriza
Publisher: Kaki Novel
Zack: Nama sebenar…Sofi Zarill Muhammad. Nama panggilan…Zack, penampilan.. rambut pendek, t-shirt, cap dan seluar jean. Pernah menjadi kegilaan Sabariah (house mate zaman belajar di universiti) dan Arin (pembantu rumah). “suka hati aku la dengan cara penampilan aku. Janji aku tak buat dosa dengan Tuhan.”

Abang Din: Penyelamat ketika Zack kehilangan dompet di Kuala Lumpur. Bekerja sebagai pelayan di sebuah kedai makan di tengah-tengah Bandar raya Kuala Lumpur. Tiba-tiba menjadi keliru terhadap diri sendiri apabila mula jatuh hati dengan Zack. “Takkan aku ni gay kut?”

Azim: kasaniva tersohor dengan ayat menggoda yang bias mencairkan hati sang wanita. Teman sepermainan Zack sedari kecil lagi. Cuba dijodohkan dengan Zack oleh ibu bapa masing-masing. “Aku dengan kau, Zack? No way, beb!”

Siapakah akhirnya yang menjadi pilihan Zack? Sampai bila Abang Din beranggapan bahawa Zack itu adalah seorang lelaki? Adakah Azim akan ‘bersara’ daripada menjadi kasanova?



0 comments:

Post a Comment