My Scrapbook: Giler Kau?
SweetMuslimah.com

Monday, May 13, 2013

Giler Kau?

 
Author : Dyadila

Pertemuan dalam adegan tak sengaja dengan Syed Shahrul Iskandar mencetuskan terlalu banyak insiden dalam hidup Intan Azura. Keadaan semakin gawat kerana mereka berjiran. Setiap kali terserempak, setiap kali itu juga mereka akan bergaduh.


Kemunculan Lokman Hakeem membuatkan Intan Azura rasa disayangi. Bertambah bahagia apabila lelaki itu menghulurkan kata cinta sehingga membawa kepada perancangan untuk mendirikan rumah tangga.

Di saat ingin melakar bahagia, Lokman Hakeem menghilangkan diri pada hari pernikahan mereka. Pengantin lelaki bertukar tempat. Dalam ikatan suami isteri yang didasari atas rasa tanggungjawab membuatkan Intan Azura dan Syed Shahrul Iskandar berdepan dengan pelbagai dugaan dan kisah lucu dalam rumah tangga mereka.

Namun, kebahagiaan yang baru berputik terganggu dengan kemunculan semula Lokman Hakeem yang menagih kembali cinta Intan Azura dan Zaireen Amalina yang sememangnya menggilai Syed Shahrul Iskandar sejak dulu. Apakah kesudahan kisah Syed Shahrul Iskandar dan Intan Azura?


0 comments:

Post a Comment