My Scrapbook: Semalam
SweetMuslimah.com

Wednesday, June 15, 2011

Semalam

Semalam                                                                    
aku sendiri lagi, dikamar sepi
masih menunggu sentuhan kasihmu
kenangan..
mengusik rasa cinta dihati
aku goyah...

Semalam
ku temui kebahagiaan dari sidia
walaupun hanya seketika
sementelah kau hanya kaku disitu
membiarkan aku hanyut sendiri

Semalam
aku dibayangi rasa bersalah
setelah apa yang ku lakukan
tersasar dari landasan dan ketetapan
namun aku tetap disini, tak berdaya melangkah pergi
telah terkunci oleh ikatan ini

Kini
aku masih dihantui memori
ada kalanya ku kesali
ada waktunya ku senangi
tercari-cari kepastian ilusi
aku buntu...

Esok
adakah ada sinar baru
adakah kau kan sedari
aku hanya menunggu
semoga kebahagiaan milikku..

0 comments:

Post a Comment